• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Med stavindex då eller likadana som klockan ovan?
Ja, typ. Den tråkigaste varianten egentligen. Som den högra:
DSC02044.jpg

Blåa och röda finns väl bara till den bredare boetten?

BF2B3EE1-26DA-4667-81DE-EA2ABAB42B7D.jpeg

Wabi sabi DS ph200
Denna ger mycket glädje trots det lite härjade skicket (som jag gillar riktigt mycket då det blir charmigt på nått sätt).
Jag är ju en brukare av mina klockor och med denna så behöver jag inte gråta över en ding här eller var, har nog svårt att utsätta den för värre saker än den redan blivit utsatt för :cigar:

Har sett några som gått för typ 5 Lök i bra skick på ladderlänk så känns som massvis med klocka för pengen... Försöker köpa en ladderlänk till min El P (andra ends) och är glad om jag får den löst för 10. Knasigt...

Finns ju rätt kul tavlor. En knallig tavla så är det riktigt kul klocka :)
Blev imponerad av ladderlänken, sitter skönt och väldigt annorlunda utseende:)
IMG_20190531_175815.jpg

BF2B3EE1-26DA-4667-81DE-EA2ABAB42B7D.jpeg

Wabi sabi DS ph200
Denna ger mycket glädje trots det lite härjade skicket (som jag gillar riktigt mycket då det blir charmigt på nått sätt).
Jag är ju en brukare av mina klockor och med denna så behöver jag inte gråta över en ding här eller var, har nog svårt att utsätta den för värre saker än den redan blivit utsatt för :cigar:
Hmm ja du har en poäng.. med min så är jag rädd för allt när jag har den för lysmassan kan rasa osv! ;)

Tillbaka
Topp