• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Första vintage jag någonsin ägt. Är det kört nu?
Screenshot_20190603_194855.jpg

Grym länk! Skulle behöva nåt sånt till nån klocka, känner jag...
Tack :) Hmm... Jo, den är grym, men jag varnar dig för att du kommer att bli kräsen och förmodligen beroende, när du väl börjat med dessa ;)
Härlig klocka!
Visst är det en GF-länk?
Tror jag har en likadan @Psykel !
Sitter i bilen, ska hem och kolla :)
Tack, gillar verkligen det steppade caset :) Nä, detta är faktiskt ingen GF-länk, denna är märkt "Empire product", och är snarlik GF-länkarna.

Tack :) Hmm... Jo, den är grym, men jag varnar dig för att du kommer att bli kräsen och förmodligen beroende, när du väl börjat med dessa ;)

Tack, gillar verkligen det steppade caset :) Nä, detta är faktiskt ingen GF-länk, denna är märkt "Empire product", och är snarlik GF-länkarna.
Blev riktigt glad av klockan!
Länken ser riktigt läcker ut!
Återkommer med nytagen bild på min GF-länk! :)

Den har ju figurerat här förut.
Men så här ser min GF-länk ut! :)
D320532F-24AC-4B2D-B8D9-3E9E5B183DE1.jpeg
6B02D3B7-1353-49DE-AC51-6C891EF3A1A9.jpeg
9FC115B5-8FE3-4386-9F27-AD329D1238AC.jpeg

Tillbaka
Topp