Missat den tidigare. Riktigt bra!Tack! Nej inte så värst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Missat den tidigare. Riktigt bra!Tack! Nej inte så värst
Kan mycket väl vara så. Plötsligt så inser du att du oftare besöker loppisar och auktioner än någon AD.Första vintage jag någonsin ägt. Är det kört nu?
AD?Kan mycket väl vara så. Plötsligt så inser du att du oftare besöker loppisar och auktioner än någon AD.
Sekunden innan du bestämde dig, då var du hemma!Första vintage jag någonsin ägt. Är det kört nu?
Grym länk! Skulle behöva nåt sånt till nån klocka, känner jag...Stepped-case på flex
Tack Hmm... Jo, den är grym, men jag varnar dig för att du kommer att bli kräsen och förmodligen beroende, när du väl börjat med dessaGrym länk! Skulle behöva nåt sånt till nån klocka, känner jag...
Tack, gillar verkligen det steppade caset Nä, detta är faktiskt ingen GF-länk, denna är märkt "Empire product", och är snarlik GF-länkarna.Härlig klocka!
Visst är det en GF-länk?
Tror jag har en likadan @Psykel !
Sitter i bilen, ska hem och kolla
Blev riktigt glad av klockan!Tack Hmm... Jo, den är grym, men jag varnar dig för att du kommer att bli kräsen och förmodligen beroende, när du väl börjat med dessa
Tack, gillar verkligen det steppade caset Nä, detta är faktiskt ingen GF-länk, denna är märkt "Empire product", och är snarlik GF-länkarna.
Kul, jag också Blir inte mycket bättre kombo för kaffepengarBlev riktigt glad av klockan!
Länken ser riktigt läcker ut!
Återkommer med nytagen bild på min GF-länk!
Jag behöver också...Härlig klocka!
Visst är det en GF-länk?
Tror jag har en likadan @Psykel !
Sitter i bilen, ska hem och kolla
Den har ju figurerat här förut.Tack Hmm... Jo, den är grym, men jag varnar dig för att du kommer att bli kräsen och förmodligen beroende, när du väl börjat med dessa
Tack, gillar verkligen det steppade caset Nä, detta är faktiskt ingen GF-länk, denna är märkt "Empire product", och är snarlik GF-länkarna.