Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min gamla Olma! Kul! När jag hade den tänkte att slipa bort allt krom och göra den till en "bronsklocka". Men den har ju helt klart sin charm som den är!
Tack du!
Gud vilken vacker RootBeer Rolex du har... jag hoppas att jag ska äga en sån en fin dagRootbeer onsdag.
Haha tack!Sekunden innan du bestämde dig, då var du hemma!
Fast i det varma och mögliga vintageträsket!
Bra för dig, kul för oss. Här välkomnar vi alla i jakten på den orörda boetten, den blanka svarta tavlan eller den mest önskade patinan!
Busläcker!! Svår att få på bild, men du har lyckats bra!
Tack, nej tavlan med den silverborstade innerbezelen är inte lätt att göra rättvis på bild. Makalöst snygg klocka måste jag säga.Busläcker!! Svår att få på bild, men du har lyckats bra!
Fin! Funkisformgivning och lite pärlemorliknande lysmassa.City Bravur, fantastiskt mycket klocka för en liten peng.
Gud vilken vacker RootBeer Rolex du har... jag hoppas att jag ska äga en sån en fin dag