Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den från tratten?Nytt in. Jag kände mig tvungen att testa om GF-hypen är befogad. Är det bara att bända upp länkarna för att få rätt på storleken? (Och grundligt rengöra den...)
Såg att du budade ett par sekunder innan mig ; )Den från tratten?
Hej, superfin Elgin, men inte är väl det där en A-11?Plockade upp min andra issued-klocka idag, en Elgin A-II.
Vad tänker du nu på? Dessa fanns med denna tavla.Hej, superfin Elgin, men inte är väl det där en A-11?
Ha!20 spänn på loppis
Hej, ej sett tidigare, trodde inte A-11 kom med sub-sekund. Tyckte baklocket såg väldigt välgraverat ut med.Vad tänker du nu på? Dessa fanns med denna tavla.
Nu ska jag inte ta gift på att det jag säger stämmer, infon på nätet är knapphändig. Men längst till vänster - iofs inte benämnd A11.Hej, ej sett tidigare, trodde inte A-11 kom med sub-sekund. Tyckte baklocket såg väldigt välgraverat ut med.
Saknar komplett serienummer med, så den har eventuellt inte sett ngn action.
Men, det är det som är kul med klockor, man lär sig något nytt hela tiden.
Hej, jag tycker det är en grym klocka oavsett och funderade enbart då jag budade på en Waltham A-11 härförleden. Tror att det är denna du har och i mina ögon är den än roligare då den är mkt mer ovanlig.Nu ska jag inte ta gift på att det jag säger stämmer, infon på nätet är knapphändig. Men längst till vänster - iofs inte benämnd A11.