Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den tanken har jag med haft! Men är glad att vi inte gjort detMin gamla Olma! Kul! När jag hade den tänkte att slipa bort allt krom och göra den till en "bronsklocka". Men den har ju helt klart sin charm som den är!
Mäktigt med tungstenTrevlig men, ...byt gärna tillbaka till den fina gamla Rolexdinkan.
Belagd med volfram?Mäktigt med tungsten
Precis ja. Grymt kool modell som jag länge ville. Hittade dock bara boetter där volframskalet var skadat i min prisklass.
Samma sak för mig. Hade aldrig sett en live dock så när den dök upp var det bara att slå till. Letade dock plopp egentligen.Precis ja. Grymt kool modell som jag länge ville. Hittade dock bara boetter där volframskalet var skadat i min prisklass.
Riktigt fint!Rislänken äntligen justerad, ett helvete att bända upp enskilda riskorn.. Sitter dock perfekt nu
Omega 2657
Vad är detta för risband ? Mycket fint!Rislänken äntligen justerad, ett helvete att bända upp enskilda riskorn.. Sitter dock perfekt nu
Omega 2657
Kul att se fler klockor som är helt beroende av solen!Älskar den här tavlan i solsken!
Ja tavlorna på den här modellen är läckra i solsken men svåra att ge rättvisa på kort,som din Atlantic.Kul att se fler klockor som är helt beroende av solen!
Fin!Den här 2639:an luftades under en solig nationaldag.
Gillar den och den är värd en ny eller ommålning av subsekund plus en service.
Det finns ett tredje syskon
Fjärde syskonDet finns ett tredje syskon
Kanske lite lume i visarna oxå? Subsekunden hade jag inte målat och vissa hade inte sagt reluma visare... Fin vilket som!Gillar den och den är värd en ny eller ommålning av subsekund plus en service.
Det känns mycket bra att få se en Rolex på gubbflex!
Ja fan, den förtjänar inte bättreDet känns mycket bra att få se en Rolex på gubbflex!