Sebastard
Diamant
Now were talking!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Now were talking!
Vilket jädra skick! Fantastiskt fin den där.Svensk klocka idag.
Då kan du hjälpa mig fixa en ocksåÄntligen fixar en nitad länk till den här!
Den är fin! Bör den mkt mindre än vanlig Santos?
testa sök på 19mm rivet på eBay! Fanns i alla fall en till senast jag killadeDå kan du hjälpa mig fixa en också
Tack! Tycker inte det, men sedan är ju jag en av dem som tycker tunna ut bärs större. Trivs man med den vanliga Santosen bör inte detta vara några problem, iaf inte efter man haft den en vecka på handleden. Den nya blir lite sämre då den är tjockare, har mindre urtavla och har såpass smalt band.Den är fin! Bör den mkt mindre än vanlig Santos?
Tycker inte alla att tunna ur bör större...?Tack! Tycker inte det, men sedan är ju jag en av dem som tycker tunna ut bärs större. Trivs man med den vanliga Santosen bör inte detta vara några problem, iaf inte efter man haft den en vecka på handleden. Den nya blir lite sämre då den är tjockare, har mindre urtavla och har såpass smalt band.
Trevlig men, ...byt gärna tillbaka till den fina gamla Rolexdinkan.Var tvungen att prova den nya besten
Rejäl får man säga.