• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

8B748634-6755-4268-A1C6-BAA9EE2245FB.jpeg
Now were talking! ;)

Den är fin! Bör den mkt mindre än vanlig Santos?
Tack! Tycker inte det, men sedan är ju jag en av dem som tycker tunna ut bärs större. Trivs man med den vanliga Santosen bör inte detta vara några problem, iaf inte efter man haft den en vecka på handleden. Den nya blir lite sämre då den är tjockare, har mindre urtavla och har såpass smalt band.

Tack! Tycker inte det, men sedan är ju jag en av dem som tycker tunna ut bärs större. Trivs man med den vanliga Santosen bör inte detta vara några problem, iaf inte efter man haft den en vecka på handleden. Den nya blir lite sämre då den är tjockare, har mindre urtavla och har såpass smalt band.
Tycker inte alla att tunna ur bör större...?o_O
Tavlan såg ganska "stor" ut så tänkte den nog bar ok - jag tycker vanliga santos bär toppen. Vill gärna ha en men min förra var inte tillräckligt vass och i fel material ;)

Tillbaka
Topp