Ja, jag har sett Dwaynes bund! Jäkligt coolt, hade gärna skaffat ett likadant. Var hittar man sånt?Mycket märkligt men bund sitter riktigt bra tillsammmans med rätt klocka!
Skyller på serien ”Mord i paradiset”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, jag har sett Dwaynes bund! Jäkligt coolt, hade gärna skaffat ett likadant. Var hittar man sånt?Mycket märkligt men bund sitter riktigt bra tillsammmans med rätt klocka!
Skyller på serien ”Mord i paradiset”
Fint! Ha en bra midsommar!Tack! Absolut hör jag av mej isåfall.
Tack, jo den är rätt ovanlig. Ser den svarta med fler orangea detaljer oftare.Snygg! Måste vara en rätt ovanlig tavla? Aldrig sett innan.
@Vess1an s gamla? Sköön...Galet ball den där!
Fortsätter på mögeltemat
Nygammal bekantskapWow, ser grym ut! Ny?
Grattis till den!vilket fantastiskt skick!
Tackar så mycket jo den är överlag riktigt fin.Grattis till den!vilket fantastiskt skick!
Tror att man måste prata med nån som pysslar med skinn!Ja, jag har sett Dwaynes bund! Jäkligt coolt, hade gärna skaffat ett likadant. Var hittar man sånt?
Nu är den äntligen framme, så nöjd!
Le Cuberton
Mer info och bilder kommer i mysmögeltråden .
Du vet att du har semi-quickset på den? (Avancera förbi klockan 12, dra tillbaka till nånstans förbi 8 för att avancera datum men inte dag. ) Om den har samma verk som min D+D.Nyfångad 7017!
Skulle precis börja rota i de funktionerna, TACK!Du vet att du har semi-quickset på den? (Avancera förbi klockan 12, dra tillbaka till nånstans förbi 8 för att avancera datum men inte dag. ) Om den har samma verk som min D+D.
Ja ja, det var fint. Sätt tillbaka länken nu :-DSkulle precis börja rota i de funktionerna, TACK!
Nu på läder:
Ja ja, det var fint. Sätt tillbaka länken nu :-D