Grymma index!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymma index!
Det samma till dig och härlig dinka och fin bakgrund med för jag blir alltid lika glad av dina bilder på klockor o hojar!Pappas gammla guldklocka idag och ha som sagt en härlig midsommar alla!#54. Med Siduna mot sill och nubbe i glada vänners lag..
Ha en fantastiskt trevlig midsommar alla klocktokar!!
Tack, och tack Fin Tissot, och att den kommer från familjen gör den ännu bättre!!Det samma till dig och härlig dinka och fin bakgrund med för jag blir alltid lika glad av dina bilder på klockor o hojar!Pappas gammla guldklocka idag och ha som sagt en härlig midsommar alla!
Har själv letat och letat efter en sån! Supercool, grattis! Får jag fråga var du hittade den?Äntligen en sån här i lådan
Grattis!Äntligen en sån här i lådan
Fin klocka! Men provocerande bandkombo.Får också önska en glad midsommar till er alla härinne.
Tackar, skickade en fråga till förra ägaren för 1 år sedan om att skulle han sälja så säg till ... och nu gjorde han det, så lägg ut lite krokar så får man till slut napp helt enkeltHar själv letat och letat efter en sån! Supercool, grattis! Får jag fråga var du hittade den?
Tackar, ja de är helt enkelt supercoolaGrattis!
Vi har några av dessa finingar på forumet nu, verkligen en klocka som lyser upp vardagen och visarna är en fullträff!
Får också önska en glad midsommar till er alla härinne.
Fin klocka! Men provocerande bandkombo.
Hade för mig att jag hade en gammal booklet med info om detta, hittade den nu!Du vet att du har semi-quickset på den? (Avancera förbi klockan 12, dra tillbaka till nånstans förbi 8 för att avancera datum men inte dag. ) Om den har samma verk som min D+D.
Det förstår jag. Kombon dressad klocka och sportigt gummiband lirar inte. Jag hade kört ett ostoppat skinnband. Typ kalv eller gris. Finns billiga på EbayFår tacka för att du gillar klockan, är en av mina favoriter i lådan.
Letar efter vad jag ska/vill ha för band till den. Tills dess får "sommarbandet" sitta på, är ju luftigt och skönt.
Ingen randig kavaj?