Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick hem den här idag! Fel timvisare, krona och länk men faan vad jag gillar den! Boetten känns skarp och fin med
Slöjdat klart för ett tag.
Ja den har alla rätt! Utom möjligen armen då, som kunde få vara min . Grattis till en fantastisk klocka!
Damn it! Trevligt!!Slöjdat klart för ett tag.
Thanks!Jäklar Gummo. Imponerande, snyggt!
Tackar! Husbehov men gjorde några extra till byten, giveaways å ett par sälj. Tar dock väldigt lång tid för mig så nu dröjer det till jag plockar fram läderkniven.Damn it! Trevligt!!
För husbehov eller försäljning?
Har dock inte orkat ställa datum.Denna var riktigt länge sen man bar.
/j
Wow!För er vintagerävar visar jag nu mitt nytillskott
Inte besviken. Alls!!
För er vintagerävar visar jag nu mitt nytillskott
Ojdå! Stort grattis! Tufft mögel! Vad har du för info om den att dela med dig av?
Sen 6542 istortsett helt org utom kronan son skall bytas snarast.Ojdå! Stort grattis! Tufft mögel! Vad har du för info om den att dela med dig av?
Seiko Grand Quartz har suttit på idag.. Men den åker strax av för länken var för tajt.. dags att sälja då eller?
Fick bli en arkivbild bara för det också...