Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vilken störtskön tavla!Sen 6542 istortsett helt org utom kronan son skall bytas snarast.
![]()
Känns som ett mycke bättre ex än min gamla.
Certina 70-tal
Tack! Tror det är originallänken.Läcker!! Ser rätt bra ut i storlek på dig
Är det originallänk?
Feeet, men hur gick detta till?Certina 70-tal
Rätta känslan här med. Nyinkommen 7836-länk.
Så mycket bättre.
![]()
Går tyvärr inte att göra större nej.. har ganska tjocka handleder.sweet, går inte länken att justera? inte alls?
måhända att min handled är något mindre än din och sitter bättre?![]()
Soo sweet!
Så härligt kluckande i den länken.
/j
Blev snyggt! Ser ut som det kostat minst 19krEn Tissot Sideral med mesh länk från kina idag . Tackar Gummo för tipset om länken . Gick hyfsat fort att få hem och bra kvalle oxå .
Snyggt! Vad är måtten på den lille rackarn?Kvällens nytillskott. 12 minuter i min ägo.
Har suktat efter denna ett tag.
![]()
Tack! Inte så liten rackare. 38mm ex krona.Snyggt! Vad är måtten på den lille rackarn?
Där ser man. Vid en snabb titt såg det ut som ett litet ur. Hur som helst, riktigt fin!Tack! Inte så liten rackare. 38mm ex krona.