fretig
Basic
Till sist så! Tog din lilla tid med det var det värt. Ska bli roligt att lära känna den. Hur många varv har den gått på forumet? 3-4?Så den hamnade hos dig till slut ändå! Kul, den är trevlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Till sist så! Tog din lilla tid med det var det värt. Ska bli roligt att lära känna den. Hur många varv har den gått på forumet? 3-4?Så den hamnade hos dig till slut ändå! Kul, den är trevlig!
Min första post på klocksnack och mitt första vintageur!
Snygg! Vad ska man ge fören sådan? Bidar just nu men vet inte hur högt jag ska gå. Mvh JensEn ny vän har anlänt: Wakmann från 1969
Snygg! Vad ska man Max ge för en sådan, budar på en just nu och har ingen koll på pris överhuvudtaget. Exakt likadan, dock inte wakmann på tavlan utan en logga och visst ett med WOG signering på verket från breitling.mvh, JensWow, grattis till en riktig höjdare!!
Wow! Den där hade jag GÄRNA sett en helbild på!
Finfina dinkor
Idag kör jag gammel-Tissot!
Inspirerad av f300 tråden fick min Tissot f300 åka på idag.
Najs. Ser jag gubbmesh?
japp, eller Milanese-länk
Coolt det där ser ut! Lägger nåt på lådan till dig imorrnDet kommer! Nyligen inkommen och ligger på arbetsbänken för lite fix...
Coolt det där ser ut! Lägger nåt på lådan till dig imorrn