Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det step case 33 mm?
Ein versuch...Den där har många rätt och en ovanlig look. Trevligt om vi får se den i det så kallade centralperspektivet. En härlig mix av flera stilar.
Snyyygg!du har ramlat in på rätt spår?
NajsSnyyygg!du har ramlat in på rätt spår?
Jag kör denna idag!
Tack!jag tycker de är mysiga!
Måste leta upp mina pinnar, ligger i nån bra flyttlåda
Från tidigare ikväll.
Nu - fotboll!
Nja det är det väl egentligen inte, frågan är om man anser att step case är de casen som har en boett svarvad ur ett stycke och ingen glasring, om så är fallet så ja, men de hade ju flera varianter. Jag kan för lite så tar gärna emot lite undervisning. Bytte till ett annat case, kommer byta igen om en stund till den som har det största caset av dom jag har.Är det step case 33 mm?
Nja det är det väl egentligen inte, frågan är om man anser att step case är de casen som har en boett svarvad ur ett stycke och ingen glasring, om så är fallet så ja, men de hade ju flera varianter. Jag kan för lite så tar gärna emot lite undervisning. Bytte till ett annat case, kommer byta igen om en stund till den som har det största caset av dom jag har.
Edit: ping @Aurum @Rozzy
Jag är benägen att hålla med, verkar dock som Longines har flera modeller som ”nästan” är step case. Den senaste jag postade är väldigt lik i profil men det översta steget är något vinklat uppåt.
Klurigt.
Men jag hade inte sagt att den du postade var step case.
Det på bilden är vad jag ser framför mig när någon säger ”step case”. Dessvärre inte min, utan stulen från nätet.
Ja, det där är väl 35 mm med tydligt step case. 33 mm har inte lika tydligt step case.
Klurigt.
Men jag hade inte sagt att den du postade var step case.
Det på bilden är vad jag ser framför mig när någon säger ”step case”. Dessvärre inte min, utan stulen från nätet.
Här är min större variant.Nja det är det väl egentligen inte, frågan är om man anser att step case är de casen som har en boett svarvad ur ett stycke och ingen glasring, om så är fallet så ja, men de hade ju flera varianter. Jag kan för lite så tar gärna emot lite undervisning. Bytte till ett annat case, kommer byta igen om en stund till den som har det största caset av dom jag har.
Edit: ping @Aurum @Rozzy