Sectortavla dessutom, den där är väl ganska ovanlig?
Klurigt.
Men jag hade inte sagt att den du postade var step case.
Det på bilden är vad jag ser framför mig när någon säger ”step case”. Dessvärre inte min, utan stulen från nätet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sectortavla dessutom, den där är väl ganska ovanlig?
Klurigt.
Men jag hade inte sagt att den du postade var step case.
Det på bilden är vad jag ser framför mig när någon säger ”step case”. Dessvärre inte min, utan stulen från nätet.
Den sitter bra på länk ser jag!
Ja det blev riktigt braDen sitter bra på länk ser jag!
Så mycket mer premium än det exet tror jag inte det blir. Kanske att boetten är lite nersliten/slipad jämfört med de allra bästa och visarna är lite härjade men annars.....Sectortavla dessutom, den där är väl ganska ovanlig?
Slate gray? Mkt bra
Vackert, Bro!
Riktigt bra!
Tack Strax över 40mm.Svinball! Mäter?
Ömtålig må så vara, den är oerhört vacker!Efter att ha burit min beater i 3 dagar kommer jag hem och väljer ut den äldsta och kanske ömtåligaste klockan, omedvetet.
Ja jag tycker mycket om den också, vacker i sin enkla design.Ömtålig må så vara, den är oerhört vacker!
Ser ut som en kul 70-talare i stålboett med integrerad länk? Värdet är inte högt men helt klart ett litet fynd!Hittade denna i en låda hos gamle svärfars. Skräp?
Visst är den ball! Verkar funka också. Känns lite som klockornas motsvarighet till bilen AMC GremlinSer ut som en kul 70-talare i stålboett med integrerad länk? Värdet är inte högt men helt klart ett litet fynd!