TackarMkt trevligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackarMkt trevligt
Är insertet senare på den där? MF varianten med matt tavla är för övrigt min favorit!
Hur bra som helst! Vad tänkte du för krona istället för den som sitter där?Purister titta bort. Tre trasiga klockor har blivit en fungerande beater. Skall leta bättre krona bara. 60-tals urverk, 70-tals boett i stål och 80-tals länk i stål.
Det borde sitta en Squale-krona på den!Hur bra som helst! Vad tänkte du för krona istället för den som sitter där?
Ok kör den idag ocksåMer av den!
Mycket trevlig, ny i lådan?
Yes fyndade den i tisdags! Riktigt nöjdMycket trevlig, ny i lådan?
Tack! En lite fetare i stål, den här är lite skavd och sliten.Hur bra som helst! Vad tänkte du för krona istället för den som sitter där?
Magisk tavla o visare.Yes fyndade den i tisdags! Riktigt nöjd
japp boettringen mot glaset om man säger så är mycke smalare än mina andra 852rMagisk tavla o visare.
Har inte sett den boettformen förut, ganska slimmad ser det ut som.
Grattis till fyndet!
Vilket fynd, och grattis!!Min Certina i guld jag hittade på en loppis för 50:-
Turgubbe!Min Certina i guld jag hittade på en loppis för 50:-
Boetten är riktigt skarp och fin, tavlan är superb med den lila tonen!Ok kör den idag också
Denna klocka har i mina ögon gått från tråkig första gången jag såg den till trevlig när jag köpte den och nu helt grym. Älskar borstade strukturen på tavlan och den sobra mörkgrå färgen som får en subtil lila ton i solen. Att den är NAS är såklart viktigt också.
Ska dock fixa faktumet att man ser gummiringen...
Du får lägga upp en gruppbildjapp boettringen mot glaset om man säger så är mycke smalare än mina andra 852r
Finns under Vintage 10:anDu får lägga upp en gruppbild