Hittade Certinan på en bakluckeloppis så försöker besöka såna när det går. Är perfekt när folk fyller sin bil med grejer de har hemma!Turgubbe!
Skrotar också mycket på loppisar men sån tur har jag inte haft!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittade Certinan på en bakluckeloppis så försöker besöka såna när det går. Är perfekt när folk fyller sin bil med grejer de har hemma!Turgubbe!
Skrotar också mycket på loppisar men sån tur har jag inte haft!
Visst är det så!Hittade Certinan på en bakluckeloppis så försöker besöka såna när det går. Är perfekt när folk fyller sin bil med grejer de har hemma!
Det där bandvalet fortsätter att irritera mig lite (fjantigt nog), men vilken fin cykel!Ute och posör-cyklar så här i sommarkvällningen.
Med på turen följde Air-kingen.
Vi (dvs Air-kingen och jag) såg även en luftballong.
Snälla byt band! Kliar i ögonen!Ute och posör-cyklar så här i sommarkvällningen.
Ute och posör-cyklar så här i sommarkvällningen.
Det där bandvalet fortsätter att irritera mig lite (fjantigt nog), men vilken fin cykel!
Snälla byt band! Kliar i ögonen!
Det svider till lika mycket i ögonen varje gång jag ser det där bandet till den fina klockan men credd för att du kör din grej. Ser dock fram emot dagen då klockan tilldelas ett mer representativt band.Efter sommaren, håll ut!
Har fått mycket skit för jag ville vara som dom stora grabbarna med gummiband och dessutom ville jag vara med i Orange-tråden.
Haha! Definitivt bra!Scubapro på Zulu..... bra eller anus?
Tackar, jag är lite osäker ..Haha! Definitivt bra!
Jag tycker att det funkar! Läder skulle inte få ok av mig men allt som tål vatten blir det tummen upp på!Tackar, jag är lite osäker ..
Jag tycker att det funkar! Läder skulle inte få ok av mig men allt som tål vatten blir det tummen upp på!
Min första rolex samt första vintageklockan. En 6534 från 1957! Älskar länken o roulettedatum.
Zulu är 100% på den klockan!Scubapro på Zulu..... bra eller anus?
Du ska såklart ha det band du vill. Som sagt fjantigt att man stör sig på en annans bandvalEfter sommaren, håll ut!
Har fått mycket skit för jag ville vara som dom stora grabbarna med gummiband och dessutom ville jag vara med i Orange-tråden.