rogart-63
Pandion
Tycker det var en kul kombo. Fick en att haja till .Har fått mycket skit för mitt orange gummi från Cheapestnato.se
Blir länk efter sommaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker det var en kul kombo. Fick en att haja till .Har fått mycket skit för mitt orange gummi från Cheapestnato.se
Jag tycker det brandgula bandet var rätt kul på din Rolex. Blev liksom lite extra sommarkänsla, så kör på den kombon en stund till du.Har fått mycket skit för mitt orange gummi från Cheapestnato.se
Mycket fin StarMan! Index och allt ser ärligt ut! Lum på högersidan om datumfönster och liten timvisare! Är den från mitten av 70-talet!?Citizendykare idag. Verkar som gången har förbättrats avsevärt. När jag köpte den på loppis för nån vecka sen så gick den 10 min för fort första dygnet. Nu är det under en minuts avvikelse senaste dygnet
Tack! Mars 1975 enligt serienummerMycket fin StarMan! Index och allt ser ärligt ut! Lum på högersidan om datumfönster och liten timvisare! Är den från mitten av 70-talet!?
Kul timvisare.Ombyte till en Japansk (Jean) Lassale
DS är favoriter så jag köper när det dyker upp i rätt pris men det blir mer sällan nuförtiden. Är väldigt förtjust i de sista med Certinas egna verk, cal. 919-1 och den manuella varianten.Kul att höra, fin! Har du fler DSar?