• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Medfaren DS-2 är perfekt för en garagekväll

70B672B1-C8DB-4DCB-A1DE-31AFC9CBD867.jpeg

Gillar den strama elegansen i de där tavlorna. Du får gärna bjuda på fler foton i bättre upplösning för min del. ;)
Mm älskar att den är elegant och lite toolig, känns som något en tekniker på ett kärnkraftverk bar på 70-talet :D

Haha blev en snabb skärmdump från photoshop, kan fixa fram några i lite bättre kvalitét ;)

edit. Sparade ner en lite större med något korrigerad skärpa... dock grynig som fan..
technic.png

Det där är den i särklass, finaste Zenith jag sett! :)
Den är verkligen makalös!

Den där är nästan jobbigt bra att titta på tom utan länk! Med det sagt gillar jag verkligen matchningen med lädret. Snyggt jobbat! :)

Oj tack för de stora orden! Jag är sjukt glad över denna och tycker modellen är mkt underskattad. Tror många ogillar caset men väl på handleden är den mkt välbalanserad, och kul med de trevliga fasningarna och sunburstborstningen. Min tavla har sina skönhetsmissar om man tittar noga, men gillar helheten skarpt där tropic subdials gör sitt, särskilt i solen.

Länk söker jag med ljus och lykta, men svåra att hitta och svindyra så lär ta tid. Klockan lyfts dock otroligt på länk då boetten lirar så bra med ladderlänken.
Screenshot_20190818_120710.jpg

Gammal bild i solen

Tillbaka
Topp