Annat band och bättre bilder som ger klockan mer rättvisa kan vara en start?Eftersom den här verkar vara stört omöjlig att sälja får jag ge den användingstig själv istället.![]()
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Annat band och bättre bilder som ger klockan mer rättvisa kan vara en start?Eftersom den här verkar vara stört omöjlig att sälja får jag ge den användingstig själv istället.![]()
Nu råkar ju jag gilla det här bandet, därför sitter det på.Annat band och bättre bilder som ger klockan mer rättvisa kan vara en start?Det är en läcker klocka men några småsaker ger den ingen rättvisa tycker jag!
Och det är ju toppen, men jag tror att @North gav ett par välvilliga tips för en mer framgångsrik försäljning. Lycka tillNu råkar ju jag gilla det här bandet, därför sitter det på.
Så klart, och fortsätt använd om du gillar det.Nu råkar ju jag gilla det här bandet, därför sitter det på.
Ja det där har jag också tänkt på. Klockan är ju ascool. Den förtjänar en bättre annons. Tror den skulle vara mycket lättare att sälja med lite bättre bilder. Hade jag haft råd att lämna något annat än ett skambud hade jag hört av mig och bett om bättre bilder för länge sedan.Så klart, och fortsätt använd om du gillar det.
Du tryckte lite på att den var omöjlig att sälja och som start brukar tidsenliga band vara populärt till vintageklockor så ett tips kunde vara att sätta dit något sånt och lite bilder i bättre ljus, i syfte att lyfta klockan![]()
Helt rätt!Gröna, sköna söndag.
![]()
Snygg! Vad är det för band?![]()
Certina automatic certidate årsmodell 1958 !
(ps: helt fel datum ,men orkar inte skruva fram rätt dag)
Bandet satt på en billig " reklamklocka" som köptes för en 10:a på loppis för ett tag sedan.Snygg! Vad är det för band?
Fantastiska loppisfynd!Bandet satt på en billig " reklamklocka" som köptes för en 10:a på loppis för ett tag sedan.
Finns det ingen märkning alls?Bandet satt på en billig " reklamklocka" som köptes för en 10:a på loppis för ett tag sedan.
Bandet kan man ju tycka vad man vill om, men bilderna i annonsen är skrattretande dåliga. Försök ta lite vettiga bilder i dagsljus och utan blixt så har du nog kommit en bra bit på vägen, sen skulle en rengöring med en mjuk tandborste nog inte skada heller.Eftersom den här verkar vara stört omöjlig att sälja får jag ge den användingstig själv istället.![]()
I och för sig har du rätt men jag beskriver den ju som väldigt härjad. Det är inte mycket en proffsfotograf kan försköna.Bandet kan man ju tycka vad man vill om, men bilderna i annonsen är skrattretande dåliga. Försök ta lite vettiga bilder i dagsljus och utan blixt så har du nog kommit en bra bit på vägen, sen skulle en rengöring med en mjuk tandborste nog inte skada heller.![]()
Sorry men bilderna är snudd på provocerande dåliga. Sedan är ju beskrivningen av skicket svårtolkad ("skick, väldigt använd helt ok enligt mig andra kanske tycker annat"). Om du hade tagit bättre bilder i dagsljus av klockan från olika vinklar och skrivit ihop en tydligare beskrivning så hade den nog blivit lättare att sälja. Klockan är ju cool.I
I och för sig har du rätt men jag beskriver den ju som väldigt härjad. Det är inte mycket en proffsfotograf kan försköna.
Den är så snygg! Letar efter en i bra skick!Kör Memovox idag. Trevlig lördag allesammans!
![]()
Den är så snygg! Letar efter en i bra skick!
Magiskt sköna, blå visare på den!
Ja vad ska man säga, världsklass! Otrolig pjäs.
Ja, verkligen! Den där får @Radiumpassion gärna berätta mer om.Ja vad ska man säga, världsklass! Otrolig pjäs.