Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, du vet vad jag tycker om Svea, mums!Jag börjar vecka 34 med att fortsätta gå på grönt.
![]()
Magiskt sköna, blå visare på den!![]()
Åh fy vad bra!!
Ja vad ska man säga, världsklass! Otrolig pjäs.
Ja, verkligen! Den där får @Radiumpassion gärna berätta mer om.
Helvete!![]()
Oj wow! Grattis!
Jag ser fram emot det! Det är jättekul att du hittat hit till KS även om jag ju kunnat se dina grejer på Instagram.Takk for hyggelige ord mine herrer! Det er en ref 5415 fra 1948. Jeg skal skrive en liten presentasjon i Longines tråden![]()
Grrrrrymt! Är det den som gick på Stockholms Auktionsverk i våras?
Fin!Tissot Våffla:
![]()
Haha tack! Roligt att du säger det för både länken och klockan kommer ifrån ett byte med dig.
Den där är helt sjukt bra!
Oj wow! Grattis!
Jag ser fram emot det! Det är jättekul att du hittat hit till KS även om jag ju kunnat se dina grejer på Instagram.![]()
Grrrrrymt! Är det den som gick på Stockholms Auktionsverk i våras?
Var denna. https://online.auktionsverket.se/1903/626583-longines-wristwatch-1930-s/Takk!
Takk! Vi har inget bra vintage klokkeforum i Norge, så jeg måtte emigrere
Takk! Denne kjøpte jeg for ca to år siden av en hyggelig dame som fant den på loppis.
Har du en link til den som gikk på Stockholms Auktionsverk?
On topic.
![]()
Aah... Hahaha... Länken kände jag igen, men klockan hade jag redan glömt. Fan... den var ju grymt mysigHaha tack! Roligt att du säger det för både länken och klockan kommer ifrån ett byte med dig.![]()