• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Stod inte ut längre... Kronografen med jobbigaste namnet på Omega Corfam.
30FC4DF3-075F-4308-BBA7-97327A83960E.jpeg
Kände också att jag tröttnade så bytte jag med. Blev faktiskt en kronograf på Corfam med tidsenligt Tissotspänne.
IMG_20190830_190649.jpg
IMG_20190830_190740.jpg

Svårt ball men lite synd på klossboetten. Med en annan boett hade denna varit sjukt bra enligt mig. Samma verk som speedy 861, Backelitbezel och orangea visare som lyser under black light. Hade kunnat vara lite högre nivå på taveltryck också om man ska vara grinig...

Kände också att jag tröttnade så bytte jag med. Blev faktiskt en kronograf på Corfam med tidsenligt Tissotspänne.
IMG_20190830_190649.jpg
IMG_20190830_190740.jpg

Svårt ball men lite synd på klossboetten. Med en annan boett hade denna varit sjukt bra enligt mig. Samma verk som speedy 861, Backelitbezel och orangea visare som lyser under black light. Hade kunnat vara lite högre nivå på taveltryck också om man ska vara grinig...
Är med dig på taveltrycket, var och tittade på en liknade på Kaplans och tyckte tavlan höll låg nivå. Däremot avundsjuk på din Tissot, den är sjukt bra på det bandet. Byta? hehe...

Är med dig på taveltrycket, var och tittade på en liknade på Kaplans och tyckte tavlan höll låg nivå. Däremot avundsjuk på din Tissot, den är sjukt bra på det bandet. Byta? hehe...
Haha tack! Om du slänger upp en ädel Cartier kan denna absolut få nytt hem ;) Kronografer använder jag dock sällan ärligt talat...

IMG_20190830_190649.jpg
IMG_20190830_190740.jpg

Jag tycker väldigt bra om hela klockan, boetten är grym!

Tillbaka
Topp