Hävdar fortfarande att den röda fumétavlan hade varit så jävla fet i den där.Fick ta över denna guldklump. Rätt kool men bandtestandet fortsätter.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hävdar fortfarande att den röda fumétavlan hade varit så jävla fet i den där.Fick ta över denna guldklump. Rätt kool men bandtestandet fortsätter.
![]()
Lite chill efter Action Run i Sthlm, känner mig lite som min DS ser ut, dvs lite schleten
![]()
Kul att du räddade den från skrotning. Den förtjänar verkligen inte det ödet.Tur denna bryter den trenden, roséguld:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kanske funkar, är det samma modell? Hittade precis att min heter PR-516 de luxe i katalogen. Där såldes den iofs bara med guldlänk...Hävdar fortfarande att den röda fumétavlan hade varit så jävla fet i den där.![]()
Vet inte - det var på tapeten när förre ägaren köpte guldisen - minns inte var bara.Kanske funkar, är det samma modell? Hittade precis att min heter PR-516 de luxe i katalogen. Där såldes den iofs bara med guldlänk...
Heelt annan boett, men utan indexen som sitter fast i boetten så passar tavlan. Dock inte så snyggt utan index... originaltavlan är ju buktad så tvek om locket går igen heltVet inte - det var på tapeten när förre ägaren köpte guldisen - minns inte var bara.
Edit: https://klocksnack.se/threads/the-many-faces-of-vintage-tissot-många-bilder.263/page-36#post-2871734
Den är jäkligt cool. Inte alls avis.
Crescent 2000?Bell-Matic har fått hänga med en del idag. En skön biltur i sensommaren, förgasarmekande och altanslappande.![]()
![]()
Är det en Shamal jag skådar i bakgrunden?Bell-Matic har fått hänga med en del idag. En skön biltur i sensommaren, förgasarmekande och altanslappande.![]()
![]()
Drömde länge om en BiTurbo, men efter att ha ägt en äldre BMW så insåg jag att jag inte är typen som gillar att mecka. Är kvalitén bättre än dess rykte? Underbar bil oavsett! Kompromisslös på alla planHär smyger de skarpsynta anar jag
![]()
Eventuell kvalitetsbrist i Maseratin kompenseras hursomhelst med rejält kvalitetsöverskott i Crescent 2000.Drömde länge om en BiTurbo, men efter att ha ägt en äldre BMW så insåg jag att jag inte är typen som gillar att mecka. Är kvalitén bättre än dess rykte? Underbar bil oavsett! Kompromisslös på alla plan
Den där är underbar. Min gröngöling hälsar till sin broder.
Den där är underbar. Min gröngöling hälsar till sin broder.
![]()
En liten bit är normalt.![]()
Svalan Sportsman
Har en fråga angående uppdragningen, när jag drar upp den går kronan tillbaka lite, ska det vara så?
vilken turEn liten bit är normalt.
Men rädda stackarn från natobandet!