S
Staafen
Guest
Säg till när det är dags att flippa!![]()
Nykomlingen Universal Geneve idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säg till när det är dags att flippa!![]()
Nykomlingen Universal Geneve idag![]()
Haha får se brukar inte flippa klockor så ofta tyvärrSäg till när det är dags att flippa!![]()
Åhfan, läcker tavla och lagom bruksig.Min favorit.
![]()
Ägde den för 5 år sen och köpte tillbaka den nu. Grym speedy och enligt mig är ed white 105.003 bästa variantenÅhfan, läcker tavla och lagom bruksig.
Faktiskt inte... Tvättad och repad tavla, fel vridring, fulmeckad krona (gamla höljet men ny mindre krona innanför). Tänkte nog skicka denna för att få ny lysmassa däremot.Den tål fler bilder
Ok. Det var värst. Inget jag såg på den bilden... Lycka till med relumeFaktiskt inte... Tvättad och repad tavla, fel vridring, fulmeckad krona (gamla höljet men ny mindre krona innanför). Tänkte nog skicka denna för att få ny lysmassa däremot.
Förskönande bild, men betalade nog bara 1500kr också. Här en ärlig:Ok. Det var värst. Inget jag såg på den bilden... Lycka till med relume
Det var ju överkomligtFörskönande bild, men betalade nog bara 1500kr också. Här en ärlig:
![]()
I rätt vinkel ser man repor runt alla index. Man kan leva med det. Lacken är inte vattenlöslig, men man har säker främst skrapat.Det var ju överkomligt
Ser ju att lume är boettvättad men själva tavlan ser väl rätt bra ut? Tycker det brukar bli matt och flammigt när de tvättas?