deddas
Silver
Känns som du blivit nästintill one watch guy med den där?Vi tar väl en favorit i repris
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns som du blivit nästintill one watch guy med den där?Vi tar väl en favorit i repris
![]()
![]()
Hopplös klocka, inget quickset, närmast oanvändbar.
Jag kämpar här för att hitta något fel, något som helst, med den klockan.
Känns som du blivit nästintill one watch guy med den där?
Det förstår jag. Den är grym! Har försökt söka lite efter såna där. Växer inte på träd och jag vet inte riktigt vad de ska kosta?Ja nästan, och om jag någon gång skulle får för mig att bli det på heltid så skulle nog det vara med den här![]()
Det förstår jag. Den är grym! Har försökt söka lite efter såna där. Växer inte på träd och jag vet inte riktigt vad de ska kosta?
Ja, det känns tyvärr så...Nä dom växer inte på träd direkt. Gick väl en på ebay för inte så länge sen och för typ 7000kr men i sådär skick. För en i bra skick är det nog en bit över 10k som man får betala tror jag
Den där är såå bra! Hade nästan kunnat vara en OWG med den.....Vi tar väl en favorit i repris
![]()
![]()
Hopplös klocka, inget quickset, närmast oanvändbar.
Jag kämpar här för att hitta något fel, något som helst, med den klockan.
Den vill ju jag ha!Skräp! Du kommer snart vilja byta den mot en blankttavlad dykare från Squale![]()
Snygg! Ser ut att vara en korrekt Tissotvisare vad jag kan se.Min dagens:
![]()
![]()
Gillar den, mycket. Dock tråkig sekundvisare som någon verkat närmast "doppat" i vit målarfärg. Är det någon som vet vad det ska vara för minutvisare på dessa? Är det en generisk eller har Tissot specifika egna?
Riktigt bra!Äntligen en originallänk som satt som gjutet!
![]()
![]()
Den där är såå bra! Hade nästan kunnat vara en OWG med den.....
Så det är bara att den är ommålad.Snygg! Ser ut att vara en korrekt Tissotvisare vad jag kan se.
Ja, det är möjligt eller bara väldigt välbevarad/NOS, men inte original till den tavlan. Vitmålade visare borde kanske vara till en klocka med ursprungligen mörkare tavla...?Så det är bara att den är ommålad.
Ah, så kan det vara! Känns som tavlan var svart/brun från början och sen "skadats" på något sätt.Ja, det är möjligt eller bara väldigt välbevarad/NOS, men inte original till den tavlan. Vitmålade visare borde kanske vara till en klocka med ursprungligen mörkare tavla...?
Ok, men om den tavlan verkligen varit svart eller grå, så kan nog den vara helt korrekt, men skulle nog egentligen tro att sekundvisaren från början skulle vara stålfärgad, då de andra visarna inte verkar ha varit vitlackade.Ah, så kan det vara! Känns som tavlan var svart/brun från början och sen "skadats" på något sätt.