Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fortfarande utan ring. Måste börja leta mer aktivt, eller gjuta en av ost. Schweizerost ?
![]()
Schweizerost?
Det är nog förmågan att se framemot... formidabelt ur hursomhelst.Mysko, inte ett ända PM på denna. Har jag dålig smak?
![]()
Mycket trevlig Tissot! En av två Tissot's på min "attägalista"...
Mysig! Är den nyinförskaffad?
Dejelig! Ursäkta svenskdanska!Omega Seamaster på en fredag
![]()
Riktigt fin, den där tavlan och blekningen på bezeln, hatten av helt enkelt
Kul! Funkar den bra?Bruksbeatern på bruket.
![]()
Innan du laborerar med ost, ge oss en helbild. H.Y Mosers ritning blir då synlig. Fina bezel kan många rita, men tavla o boetform .... du har något fint här!Fortfarande utan ring. Måste börja leta mer aktivt, eller gjuta en av ost.
![]()
Jag hänger inte med riktigt. Vill du ha en bild rakt framifrån?Innan du laborerar med ost, ge oss en helbild. H.Y Mosers ritning blir då synlig. Fina bezel kan många rita, men tavla o boetform .... du har något fint här!
Jag hänger inte med riktigt. Vill du ha en bild rakt framifrån?
![]()
Tack! Fint att få se den i helfigur trots avsaknad av bezel.Jag hänger inte med riktigt. Vill du ha en bild rakt framifrån
![]()