Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tvärbra. Gratulerar!Så här kan det gå när man spontanbudar
#dubbladbudget
![]()
Sorry!Så här kan det gå när man spontanbudar
#dubbladbudget
![]()
Härlig passform på ändlänkarna!
Nåja, spontant är kanske att ta i, men tanken var väl egentligen inte att vara med vid avslut alls egentligen. Men jag håller med, den är fläskig!Sorry!
Jag gick dessvärre också över vad jag tänkt.
Men stort grattis till klockan. Riktigt stenhård!
Ball men hade sett fram mot det halvt utlovade guldet
Bra klocka! Dock lika bra band! Vart är det ifrån?
Ingen aning faktiskBra klocka! Dock lika bra band! Vart är det ifrån?
Får se vad som händer...Härlig passform på ändlänkarna!
Inte köra läder mellan länk och bandhorn?
Var bara den gamla vanliga tanken, dåligt nyhetsvärde där.Ball men hade sett fram mot det halvt utlovade guldet![]()
Schysst, vad är det för ref på den?
Fin! Jag får intrycket att den är stor. Är den större än vanliga 33,5mm?Longines Sei Tacche![]()
Det är en 5301 300Schysst, vad är det för ref på den?
TackarDet är en 5301 300
Jättefin! Men ska bli skönt att slippa dina cheeky reklamer var och varannan dag här i trådenTog lite nya bilder till försäljning, Omega Suverän ca. 1944. Är nån sugen så kontakta mig gärna innan den hamnar på Tradera.
![]()
![]()
Så här kan det gå när man spontanbudar
#dubbladbudget
Härlig Caribbean!
![]()
Jättefin! Men ska bli skönt att slippa dina cheeky reklamer var och varannan dag här i tråden![]()