Verkar vara cal 655 i Rolex 6062 iallfall, har du bild på ditt verk?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkar vara cal 655 i Rolex 6062 iallfall, har du bild på ditt verk?![]()
Ser onekligen ut som ett felsa 693, hade ett sånt verk i min Trematic:
TackSer onekligen ut som ett felsa 693, hade ett sånt verk i min Trematic:
![]()
Vet dock inte om det har någon koppling till Rolex verk, kanske de är samma verk i grunden? Stört fin klocka oavsett![]()
En mini Panerai.//
Stämmer bra detEn mini Panerai.//![]()
Om han värderar efter sina egna försäljningspriser ska du minst halvera värderingen.![]()
I väntan på att jobbet skall börja 18:00.
Är i lätt chock efter att ha fått dinkan värderad hos en butik i stan vid namn Marcels...
Har varit min bad och busklocka. Får hitta något annat till det-även om han av misstag skulle råkat dubbla siffran.
Tyckte den var grym på bund!Testandet fortsätter.
![]()
![]()
Blir ännu mer avis nu, skulle tryckt på i budandet!Mysig radiumskadad Recta i taubert-boett på GF-länk. Behöver lite TLC.
![]()
Den där liknar Miba lite.Testandet fortsätter.
![]()
![]()
Vet inte vad Miba är men det är säkert minst en hyllboett i Wallyn. Tavlan kan säkert vara en hyllprodukt det med.Den där liknar Miba lite.
Vet inte vad Miba är men det är säkert minst en hyllboett i Wallyn. Tavlan kan säkert vara en hyllprodukt det med.
Grymt trevlig den med![]()
kanske inte så jättelik, tänkte på boetten mest.
Min drömklocka just nu!Kvällsklockan, Sinn 103B
![]()