Helrätt med den färgen på band! Molequin? Tips på liknande, under tusingen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror detta heter typ kronostraps och kostade typ 20-30 dollar på eBayHelrätt med den färgen på band! Molequin? Tips på liknande, under tusingen?
Fin! Jag får intrycket att den är stor. Är den större än vanliga 33,5mm?
Namnet Certina kommer från det latinska ordet ” Certus” dvs säker eller pålitlig.//Liten Lördagsdinka. Från -38/39, åren då Certina föddes.
![]()
Trevlig helg klockvänner!
Tycker de träffat rätt med namnetNamnet Certina kommer från det latinska ordet ” Certus” dvs säker eller pålitlig.//![]()
Fin! Är ringen i ickebelagt stål?
Hela caset. Endast bandhorn i solit guldFin! Är ringen i ickebelagt stål?
Cool klocka! Är det ett felsa 693 verk i den?Hela caset. Endast bandhorn i solit guld
![]()
Vad jag förstår är basen rolex 6062Cool klocka! Är det ett felsa 693 verk i den?![]()
Verkar vara cal 655 i Rolex 6206 iallfall, har du bild på ditt verk?Vad jag förstår är basen rolex 6206
![]()
Den är så fin!Slavan idag!
![]()
Har bara sett den öppen och den stämde med bilden. Ska öppna och fotaVerkar vara cal 655 i Rolex 6206 iallfall, har du bild på ditt verk?![]()