Sebastard
Diamant
Bor bra där. Men söker den nytt hem nån gång vet du vart jag finnsSquale 50 Atmos
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bor bra där. Men söker den nytt hem nån gång vet du vart jag finnsSquale 50 Atmos
![]()
Grym!Om man en dag skulle få för sig att bara ha en klocka så ligger den här bra till.
Grand Seiko känsla och kvalite men betydligt tunnare, sitter som en smekning på handleden.
![]()
![]()
Självklart, känns som du redan tjänat in denna på något sättBor bra där. Men söker den nytt hem nån gång vet du vart jag finns![]()
Äsch, gav dig ju bara en liten knuff i rätt riktningSjälvklart, känns som du redan tjänat in denna på något sätt![]()
Tack själv! Det var kul att få dreggla över din Pierce-samling!Lite segt idag efter en mycket lyckad kväll igår, tack alla som bjussade på sig själva igår, kul som f-n!
![]()
Tack själv! Det var kul att få dreggla över din Pierce-samling!![]()
Mmmm Rooonex!! Sexy as hell!
Är inte det där modellen med vintertids-komplikation?Mmmm Rooonex!! Sexy as hell!![]()
Hehe, just den ja, måste nog skaffa en sån också!Är inte det där modellen med vintertids-komplikation?
Läcker tavla! Synd bara att den är kromad...Mögelmåndag. Labora från -45.
![]()
Håller med dig. Försöker hitta en bättre till den, tycker den är värd det...Läcker tavla! Synd bara att den är kromad...