• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

CFC368BD-831E-4CE4-8E9C-3DD3196EFB6A.jpeg
7271AA1F-AEF4-4DA8-BFBD-82D35AE23E15.jpeg

Senast ändrad:
Ja, men jag tycker egentligen det är lite för mycket pengar, finns mycket annat för dom summorna och det var väl därför jag till slut la mig.
Har en som blivit för dyr, hade inte köpt på dessa nivåer. Fast jag inte vill erkänna det har den dock blivit lite bättre/finare med prisuppgången.

Har en som blivit för dyr, hade inte köpt på dessa nivåer. Fast jag inte vill erkänna det har den dock blivit lite bättre/finare med prisuppgången.
Ja det är konstigt det där, klockorna ser bättre ut när de gått upp i pris. Jag tycker, precis som Omega, att Eterna gjorde fina klockor i bra kvalitet med bra verk under denna epok. Är det rätt verk, fin boett och rätt typ av tavla så är jag beredd att betala lite mer, men det verkar många andra också vara. :)

Tillbaka
Topp