Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var du med och krigade på den höga nivån?Sörjer den förlorade bataljen om den svarttavlade eternan på Kaplans. Så jag plockade fram next best.
![]()
Ja, men jag tycker egentligen det är lite för mycket pengar, finns mycket annat för dom summorna och det var väl därför jag till slut la mig.Var du med och krigade på den höga nivån?
Har en som blivit för dyr, hade inte köpt på dessa nivåer. Fast jag inte vill erkänna det har den dock blivit lite bättre/finare med prisuppgången.Ja, men jag tycker egentligen det är lite för mycket pengar, finns mycket annat för dom summorna och det var väl därför jag till slut la mig.
Ja det är konstigt det där, klockorna ser bättre ut när de gått upp i pris. Jag tycker, precis som Omega, att Eterna gjorde fina klockor i bra kvalitet med bra verk under denna epok. Är det rätt verk, fin boett och rätt typ av tavla så är jag beredd att betala lite mer, men det verkar många andra också vara.Har en som blivit för dyr, hade inte köpt på dessa nivåer. Fast jag inte vill erkänna det har den dock blivit lite bättre/finare med prisuppgången.
Fast den där bör ju hålla sig på gillas-listan ett bra tag. Riktigt fin, ser ganska stor ut. Årtal ungefär, eller än hellre ref ;-)![]()
Man är ju inte bättre än att senast in alltid är lite finare än allt annat.
Fast den där bör ju hålla sig på gillas-listan ett bra tag. Riktigt fin, ser ganska stor ut. Årtal ungefär, eller än hellre ref ;-)
Äh, såg all jag efterfrågade på insta.
Läckert armband också, men du ska kanske ta itu med din håriga arm..Ruinromantik. En lite skum kombination
![]()
Snyggt! Bra jobbat!Alla klockor förtjänar en andra chans.
Miconos
![]()
![]()