Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker de där verkar ha genomgående kasst skick på sina tavlor, iaf alla de ex jag sett - har letat lite till och från efter en med tavla i bra skick.Synd att tavlan var lite skabbigare än jag trodde. Men jag köpte två olika klockor, den andra var bättre än jag trodde så det är nog nån typ av utjämningsprincip.![]()
Cool tavla! De Labororna som levererades till Sverige var i stål och många som fick åka till andra länder verkar vara kromade som din.En Certina Labora från -43 idag, liten och sliten men sitter fint på handleden.![]()
Den gillade jag!
Synd att tavlan var lite skabbigare än jag trodde. Men jag köpte två olika klockor, den andra var bättre än jag trodde så det är nog nån typ av utjämningsprincip.![]()
Har haft två st, har en nu, båda har haft dåliga tavlor tyvärr vilket är synd eftersom just tavlan är lite fräsig på dessa. Även boetten är fin med kraftiga bandhorn, nästan lite GS-stuk på den.Tycker de där verkar ha genomgående kasst skick på sina tavlor, iaf alla de ex jag sett - har letat lite till och från efter en med tavla i bra skick.
Koola är de iaf
Edit: Din är en av de bättre jag sett.![]()