Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin Longines!Försöker försöker, fin som fan men ack så.... normal?![]()
...Stod faktiskt just och höll i min BelindaBelinda i gryningsljus..
![]()
Inget dumt val!...Stod faktiskt just och höll i min Belinda
Med det blev blå 70-tals Mortima istället.
![]()
Underbart vacker!
Gillar verkligen inte patinerad lume, subsekund, svarta tavlor, feta bandhorn eller våfflor för den delen.... Ja jag är lite avis!!Seamaster våffla![]()
Mycket fint exemplar. Grattis!Seamaster våffla![]()
Man borde inte klaga på en så fantastisk klocka, men har svårt för våfflor utan nedsänkt zonsekund. Har blivit en riktig pet peeve för mig.Gillar verkligen inte patinerad lume, subsekund, svarta tavlor, feta bandhorn eller våfflor för den delen.... Ja jag är lite avis!!![]()
Finns det 50-tals Seamaster med våffeltavla som har nedsänkt subsekund?Man borde inte klaga på en så fantastisk klocka, men har svårt för våfflor utan nedsänkt zonsekund. Har blivit en riktig pet peeve för mig.
Inte vad jag kan minnas.Finns det 50-tals Seamaster med våffeltavla som har nedsänkt subsekund?
Jag tycker personligen att våffeltavla med subsekund ej ska vara nedsänkt, då det blir 2 olika strukturer.Inte vad jag kan minnas.