Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om inte den där är en keeper så vet jag inte vad... Överväg det länge och väl.TissotTorsdag
Börjar få lite smått panik, då denna får mig att vilja bli OWG. Kanske dags att sälja?
![]()
Ja, du har så klart rätt, men jag får fan lite ångest när jag fastnar för mycket för en klocka, väldigt paradoxalt... Eller så får jag jaga en ännu roligare klocka, som ger den lite mer konkurrens, vad nu det skulle kunna vara...Om inte den där är en keeper så vet jag inte vad... Överväg det länge och väl.
Samma klocka idag men inte samma problem. Denna skulle jag säga är en av de absoluta grundbultarna i min samling och den (tillsammans med ett fåtal till) som jag inte kan se mig själv sälja, så gott som oavsett pris...TissotTorsdag
Börjar få lite smått panik, då denna får mig att vilja bli OWG. Kanske dags att sälja?
![]()
Är det så? Jag ska hålla dig till ditt löfteSamma klocka idag men inte samma problem. Denna skulle jag säga är en av de absoluta grundbultarna i min samling och den (tillsammans med ett fåtal till) som jag inte kan se mig själv sälja, så gott som oavsett pris...
![]()
![]()
Det får du gärna göra!Är det så? Jag ska hålla dig till ditt löfte![]()
Sälj inte om inte av ren nödvändighet. Du kommer ångra det, som fan. Å andra sidan, är det kanske en del av tjusningen? Ånger, lust, glädje, jakt... osv...TissotTorsdag
![]()