• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Färgstark Seiko som syns på handleden:)
image.jpg

Tack, mitt maxbud låg på över det dubbla ;)
Ok för att komma oservad från Tratten, +3-4s och 250 amp. Ska få sig en genomgång så småningom...
Haha okej, då hade jag inte vunnit ändå... Tänkte mig knappt det dubbla. Men det låter ju verkligen helt okej. Det är ju alltid en chansning, framförallt när man (som jag) inte vågar serva själv. Snyggt köpt!

Man tackar och bockar! Jäkligt bra fade på det, även tavla+visare har mysig färg :D Bra klocka!

Sluta!
Eller sälj till mig.

Då kan ni titta på den med det riktigt fadade insertet..:D
IMG_0819.jpg
IMG_0812.jpg

IMG_0909.jpg

När några blir lite för förtjusta i den så brukar jag känna mig tvungen att berätta att det fins en liten skada på tavlan. Bara så att ingen någon gång tycker man seglat under fals flagg. (önskar ju att de som säljer klockor här på KS har samma inställning.:))

Då kan ni titta på den med det riktigt fadade insertet..:D
IMG_0819.jpg
IMG_0812.jpg

IMG_0909.jpg

När några blir lite för förtjusta i den så brukar jag känna mig tvungen att berätta att det fins en liten skada på tavlan. Bara så att ingen någon gång tycker man seglat under fals flagg. (önskar ju att de som säljer klockor här på KS har samma inställning.:))

Mm det där var riktigt nice med! Ska vi prata skador på tavlan skulle du se min, skönt att vi är fler ;)

Tillbaka
Topp