• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

image.jpg

Otroligt fin!!

Jagar en själv. Får jag fråga var du och Virooo har köpt era?

Jag skulle tänka så här: Om någon har köpt en modell av en klocka som jag verkligen tycker verka vara något för mig så skulle jag inte söka just där. Sannolikheten är liten att just den handlaren/personen får in en liknande är ganska liten. Inte omöjligt, men osannolikt. Det bästa tips jag kan ge är C24 och den länklista på webb-butiker som ligger här på vintagedelen. I den tråden finns en post från Andsan som länkar till en Norrman som har en klickbar lista till vintagebutiker på webben.

Otroligt fin!!

Jagar en själv. Får jag fråga var du och Virooo har köpt era?

Jag skulle tänka så här: Om någon har köpt en modell av en klocka som jag verkligen tycker verka vara något för mig så skulle jag inte söka just där. Sannolikheten är liten att just den handlaren/personen får in en liknande är ganska liten. Inte omöjligt, men osannolikt. Det bästa tips jag kan ge är C24 och den länklista på webb-butiker som ligger här på vintagedelen. I den tråden finns en post från Andsan som länkar till en Norrman som har en klickbar lista till vintagebutiker på webben.

Tillbaka
Topp