Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack Ja, även om jag får erkänna att jag saknar magenta lite... Vi får styra upp lite gtg snart, hade varit trevligt att dela en pilsner!
Tack så mycket! Det ska vara en 68 om jag inte minns fel, inte mint direkt men det gör den till en fin daglig slitvarg!
1675 is the way to go! Har du speciella preferenser gällande årgång osv?
Årgång inte avgörande men 1968 vore kul då det skulle bli en årsklocka i så fall - men skick, patina, armband etc är viktigare än årtalet för mig Många säljs med jubilee armbandet och jag vet inte om jag kommer gilla det - har aldrig haft det tidigare.
Jo snart dags för julölsäsongen! Vi får styra upp något, en jul gtg
En enkel Certina Blue Ribbon på lädernato, någon som kan upplysa mig om årtalet på denna?
Fick tillbaka denna från SPA igår (service + boettriktning)...
Geneve Becancon anno 1945. Boett krona och trycknappar i massivt 18k rosé guld. Valjoux 23. Ett verk vars design levde hela 58 år (1916-1974). 1938 kom den med två tryckknappar (d v s separat reset). Denna är av den typen men har ändå Brequetts spiral som var den ursprungliga desigens. Ett verk som i alla fall i mitt tycke borde ha en given plats i var samling.
"Diese verdammten Engländer" ska besökas idag. Vad passar då bättre?/quote]
Det är väl bara köpa! Ligger på köp å säljTröttnar du på den sälj den till mig, jag behöver en Heuer.
Vad står 3H för? Heuer Heuer Heuer kanske?
Hälsa alla Engländers
Det är väl bara köpa! Ligger på köp å sälj
Nån jävla måtta på curlandet får det vara! Dra iväg ett pm till Pappi.Bara & Bara sitter ftf vid en dator med windows 8 på, det får sökfunktionen att visa allt annat än resultaten, ge mig en länk ffs
Tröttnar du på den sälj den till mig, jag behöver en Heuer.
Vad står 3H för? Heuer Heuer Heuer kanske?
Hälsa alla Engländers