• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Kvällens klocka.
0618F4FF-68FB-44B7-86A9-0F1C1CB99C33.jpeg

Tack! Kritterna är kallblod från Irland, Irish cob även kallade Tinker. Används fortfarande som vagndragere i ursprungsländerna. Själv har jag använt en av dem som kossefösare i några av tävlingsgrenarna inom westernridningen :)
Ahh, är det dom som ibland också kallas gipsy horse? De såg så små ut på bilden... tänkte att det var, typ getter. :facepalm:

Senast ändrad:
Väldigt fin den där! Länken gör verkligen helheten riktigt bra. Har en med ljus tavla ute till försäljning nu, men nu blir jag sugen på att bära den. Är också från 1971, så det är ju dessutom den enda årsklockan jag har...
Såg den, galet billigt. Går de inte för mer än så???

har osså en ljusare dock utan org länk. Båda är från 71 och även mina årsklockor :) och i väldigt bra skick för åldern....klockorna alltså
4DE71EBA-359A-442F-AA4C-7A809F84932B.jpeg

Såg den, galet billigt. Går de inte för mer än så???

har osså en ljusare dock utan org länk. Båda är från 71 och även mina årsklockor :) och i väldigt bra skick för åldern....klockorna alltså
4DE71EBA-359A-442F-AA4C-7A809F84932B.jpeg
Fin årgång;-) Min är ungefär lika patinerad som jag och inte lika fina som dina. Ska nog plocka bort min från Säljes. Den har högt värde men ganska lågt pris;-)

Tillbaka
Topp