Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin den där! Men vad har du för kritter i bakgrunden?DS-söndag....
![]()
Tack! Kritterna är kallblod från Irland, Irish cob även kallade Tinker. Används fortfarande som vagndragere i ursprungsländerna. Själv har jag använt en av dem som kossefösare i några av tävlingsgrenarna inom westernridningenFin den där! Men vad har du för kritter i bakgrunden?
Gratulerar, den där var riktigt snygg!Nytt in! Min tredje (fjärde om man räknar den boett + tavla jag köpte på tratten för 25kr) Candino-quartzare!
![]()
Tack! Kunde må bra av nytt glas bara. Skruvad krona och 36mm helstål för 250kr. Bör sitta ett ETA-verk av hyfsad kvalitet i också.Gratulerar, den där var riktigt snygg!
Snygg!Jump hour
![]()
Cool!Juni 1971. Seiko 7005-7012![]()
![]()
Väldigt fin den där! Länken gör verkligen helheten riktigt bra. Har en med ljus tavla ute till försäljning nu, men nu blir jag sugen på att bära den. Är också från 1971, så det är ju dessutom den enda årsklockan jag har...Juni 1971. Seiko 7005-7012![]()
![]()
Ahh, är det dom som ibland också kallas gipsy horse? De såg så små ut på bilden... tänkte att det var, typ getter.Tack! Kritterna är kallblod från Irland, Irish cob även kallade Tinker. Används fortfarande som vagndragere i ursprungsländerna. Själv har jag använt en av dem som kossefösare i några av tävlingsgrenarna inom westernridningen![]()
Såg den, galet billigt. Går de inte för mer än så???Väldigt fin den där! Länken gör verkligen helheten riktigt bra. Har en med ljus tavla ute till försäljning nu, men nu blir jag sugen på att bära den. Är också från 1971, så det är ju dessutom den enda årsklockan jag har...
Fin årgång;-) Min är ungefär lika patinerad som jag och inte lika fina som dina. Ska nog plocka bort min från Säljes. Den har högt värde men ganska lågt pris;-)Såg den, galet billigt. Går de inte för mer än så???
har osså en ljusare dock utan org länk. Båda är från 71 och även mina årsklockoroch i väldigt bra skick för åldern....klockorna alltså
![]()
Hade sett ut om jag suttit på en get och flyttat kor, haha! Stämmer bra med Gipsy Horses, kärt barn har många namn..Ahh, är det dom som ibland också kallas gipsy horse? De såg så små ut på bilden... tänkte att det var, typ getter.![]()
Snygg boett och bra storlek också. Om du tröttnar sååå...Tack! Kunde må bra av nytt glas bara. Skruvad krona och 36mm helstål för 250kr. Bör sitta ett ETA-verk av hyfsad kvalitet i också.
...Med facit så ser man ju att det är hästar.Hade sett ut om jag suttit på en get och flyttat kor, haha! Stämmer bra med Gipsy Horses, kärt barn har många namn..
Daini loggan är en av mina favorit klock-loggorJuni 1971. Seiko 7005-7012![]()
![]()
Rätt klocka som fick stanna.