Nilax satt säker hela tidenRätt klocka som fick stanna.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nilax satt säker hela tidenRätt klocka som fick stanna.![]()
Riktigt läcker! Vilken stjärnhimmel!Tudor 7909 från 1957 med ovanlig svart tavla
![]()
Mkt. fin, härlig tavla o kaxiga visare ! Fröodling på gång?Certina söndag
![]()
Tack. Ja årets chilli sådd är i jorden nu.Mkt. fin, härlig tavla o kaxiga visare ! Fröodling på gång?
Fin! Vad mäter den?Mycket glad i min nya EP
![]()
Tack! 38mm ex kronan och ca 20,5mm mellan luggarna.Fin! Vad mäter den?
Riktigt bra! Grattis!Tack! 38mm ex kronan och ca 20,5mm mellan luggarna.
Helt fantastisk på handleden! Perfekt på mina fläsknävarRiktigt bra! Grattis!
Ser ut att sitta perfekt.Helt fantastisk på handleden! Perfekt på mina fläsknävar![]()
Snygg! Vad är det för band? Tycker det matchar väldigt bra.Startar veckan med Tissot.
![]()
Den va fin! Med sin långa balansvikt på sekundvisaren, är mycket svag för sånt. Jag tycker nog att den skulle vara finare med ett läderomslag. Hoppas du får den att gå bra !Stålkrono med servicebehov idag
![]()
Tack, jag gillar den ocksåDen va fin! Med sin långa balansvikt på sekundvisaren, är mycket svag för sånt. Jag tycker nog att den skulle vara finare med ett läderomslag. Hoppas du får den att gå bra !