Husse
Pandion
Tack! Föll för den röda pilen. Sedan upptäckte jag att den var i underbart skick och väldigt behaglig på handleden!Mmm!den där är så fin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Föll för den röda pilen. Sedan upptäckte jag att den var i underbart skick och väldigt behaglig på handleden!Mmm!den där är så fin!
Sitter väldigt bra på den länken!Njutit av gammal härlig stålboett och grymt plexi i dag!![]()
![]()
![]()
Ja den är mycket stilfull och grymt skick så jag kan bara grattulera!Tack! Föll för den röda pilen. Sedan upptäckte jag att den var i underbart skick och väldigt behaglig på handleden!![]()
Härlig kluns det där, stadig koolhetsfaktor!Dagens gamling![]()
![]()
Tackar. Den är inte speciellt diskretHärlig kluns det där, stadig koolhetsfaktor!
Är nog en av de mysigaste BBs around?
Tack! Finns såklart mysigare BBs på internet men är stolt att ha en så här fin på handleden.Är nog en av de mysigaste BBs around?
Jo, förvisso, men många är så uppsnyggade och tillfixade att charmen försvinner helt. Avis på din!Tack! Finns såklart mysigare BBs på internet men är stolt att ha en så här fin på handleden.
Deluxe?edit: Byter till en annan bild...
![]()
Man bara måste älska den där Rolex'en!