Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul, våra klockor idag är i samma serie alltså!?Nivada Antarctic idag. Det var min morfars dagliga klocka som han köpte tidigt 60-tal gissar jag på. Nyligen servad och numera min favorit i samlingen!
Haha, ja något sånt. Shrapnel guardWow, Hannibal är tillbaka, en elak dj*vel d där!![]()
![]()
Underbar 1655:a.Ed White möter Steve Mcqueen![]()
NiceTisdag igen.![]()
NiceÄnnu en härlig dag! Måste ju bara vara en Tissottisdag!
![]()
Du kan citera flera inlägg per gång, så fyller du inte upp hela flödet med sånt här
Nja men funkar nog på det mesta!Haha, oavsett menar du?![]()
Rätt så!Nja men funkar nog på det mesta!
Allt som är det minsta sportigt passar väl på Tropic!![]()
Så cool....får mig att tänka på tv-serien ”Osynliga mannen” från 70-talet!Zodiac idag![]()
![]()
Tackar! Är väldigt nöjd med den, och generellt svag för det lite galna 70-taletSå cool....får mig att tänka på tv-serien ”Osynliga mannen” från 70-talet!![]()