Äsch, typisk vulgärt skrytur. Guldrolex är ju de nyrikas val.Man bara måste älska den där Rolex'en!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äsch, typisk vulgärt skrytur. Guldrolex är ju de nyrikas val.Man bara måste älska den där Rolex'en!
Skrytur eller inte, hade gärna haft den i min lådaÄsch, typisk vulgärt skrytur. Guldrolex är ju de nyrikas val.
Nja...gamla pengar; gammal guld Rolex...Äsch, typisk vulgärt skrytur. Guldrolex är ju de nyrikas val.
Säkert en dum fråga, men vad är bubbleback?Suktar efter en bubbleback. Denna fungerar också![]()
Inga frågor är dumma frågor. En tidig modell av Rolex. Googla på Rolex bubbleback och njut av bilderna!Säkert en dum fråga, men vad är bubbleback?
Tack! Och det ser ut att kunna bli dyrt....Inga frågor är dumma frågor. En tidig modell av Rolex. Googla på Rolex bubbleback och njut av bilderna!
Finns väldigt fina exemplar för överkomliga priser tycker jag. Föredrar med läderband dessutom personligen!Tack! Och det ser ut att kunna bli dyrt....![]()
Ändå bra valuta för pengarna i sammanhanget kan jag tycka. Charmiga som få.Tack! Och det ser ut att kunna bli dyrt....![]()
Är lite småkär i din måste jag säga. Väldigt fin!Ändå bra valuta för pengarna i sammanhanget kan jag tycka. Charmiga som få.
https://klocksnack.se/threads/tjocka-bubblebacktråden.114371/
Jag är ju helsåld på Tropic, så jag gör tummen upp!Ombytt inför besök på banken...testar Nivadan på Tropic!
![]()
Haha, oavsett menar du?Jag är ju helsåld på Tropic, så jag gör tummen upp!![]()