Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul och tack @curler2 och @mattiascollin ! Jag har haft den ett tag nu. Killen jag köpte den av (italienare) sålde den åt sin pappa som köpt den ny 1972. Han hade servat den varje år sedan dess utan att någonsin polera boetten (!) Tavlan tyder nog på att det är en väldigt tidig modell eftersom det inte står 28800 på den utan bara Defy och Automatic. Tyvärr är det servicekrona. Att hitta skruvkronor i original med den fyruddiga stjärnan verkar nära nog helt omöjligt. Det är dock ett större problem på bild än det är i verkligheten - det är en väldigt liten märkning.Kan inte annat än hålla med @mattiascollin Den där var jättetrevlig. Härlig tavla och boettformen...! Ny i lådan?
Worldtimern får hänga på i födelsedagsfirandet.![]()
![]()
Grattis!Worldtimern får hänga på i födelsedagsfirandet.![]()
![]()
Magisk!Glad påsk!
![]()
Har alltid varit fascinerad av Eberhard! De flyger ofta under radarn här i Sverige känns det som. Vad jag förstår så är det mycket inhouse och ofta väldigt egen design. Skitsnygg klocka iaf!Good morning all![]()
Saltstänk?
Kul historia och grymt att boetten fått vara ifred! Ofta är de ju högglanspolerade och mjuka; inte knivskarp som din!Kul och tack @curler2 och @mattiascollin ! Jag har haft den ett tag nu. Killen jag köpte den av (italienare) sålde den åt sin pappa som köpt den ny 1972. Han hade servat den varje år sedan dess utan att någonsin polera boetten (!) Tavlan tyder nog på att det är en väldigt tidig modell eftersom det inte står 28800 på den utan bara Defy och Automatic. Tyvärr är det servicekrona. Att hitta skruvkronor i original med den fyruddiga stjärnan verkar nära nog helt omöjligt. Det är dock ett större problem på bild än det är i verkligheten - det är en väldigt liten märkning.
Det är en makalös design när den är orörd och kanske den fulaste boetten i världen när den poleratsKul historia och grymt att boetten fått vara ifred! Ofta är de ju högglanspolerade och mjuka; inte knivskarp som din!
Riktig fin Sporto!
Damn! Den var fet!Good morning all![]()
Are you @vintage_style_straps on instagram? If so, you make som great straps, mate! Welcome to klocksnack!Good morning all![]()