Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Hej hejMin säger hej!
![]()
Riktigt cool! Och där inne i isen tycker jag mig se en maffig guldklimp;-)Tog fram min finaste klockbox, en av få det är värt att betala premium för.
![]()
Det är en kvartskristall!Riktigt cool! Och där inne i isen tycker jag mig se en maffig guldklimp;-)
Oj, ännu coolare än jag trodde!Det är en kvartskristall!
Den från tratten med fel lock?Ett något modernare bidrag. Seikosöndag!
![]()
Nej, from EBay för länge sedan. Men fel plexi dockDen från tratten med fel lock?![]()
Fin!Nej, from EBay för länge sedan. Men fel plexi dock
Tack, tavlan är riktigt mörkt blå. Svår att fånga på bild, men en extra dimension irl
Haft samma tavelfärg i annan konfig! Mycket svårfotad.Tack, tavlan är riktigt mörkt blå. Svår att fånga på bild, men en extra dimension irl
Äh, vanlig genomskinlig plastic!Det är en kvartskristall!
Klart det är, men i formen av en kvartskristall.Äh, vanlig genomskinlig plastic!![]()
Väldigt stilren, diskretion på toppnivåFlanellskjorta och finmekanik!
![]()
Schyst men vänd gummit med texten inåtMöglig Seiko på ett fräscht gummi![]()
![]()
![]()
Oooopps, helt missat! Men åtgärdatSchyst men vänd gummit med texten inåt![]()
Fin! Hur tunn? Gärna en bild i profil.Flanellskjorta och finmekanik!
![]()