Äsch, dussinur!Riktigt fin den där! Både design och material känns unikt!
Grattis och välkommen till klubben @OddD !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äsch, dussinur!Riktigt fin den där! Både design och material känns unikt!
Gillar de där otippat mkt!
De är lite magiska, dykarn klarade ju trycktestet så den är badbar nu också.Gillar de där otippat mkt!
Kul!De är lite magiska, dykarn klarade ju trycktestet så den är badbar nu också.
....å nästan alla har dagens datum! En slump eller...
Satan, vilken fining!!!Hade visst en rätt tunn på mig själv just nu;-)
![]()
Har du refen på den där? Liknar den jag har. Trodde först att glasringen saknades men fick veta av en uris och efter lite research att boetten ska se ut så.
En av de finaste Eternorna jag sett, helt underbar!
6244 7 om jag inte misstar mig. Kul, har du bild på din?Har du refen på den där? Liknar den jag har. Trodde först att glasringen saknades men fick veta av en uris och efter lite research att boetten ska se ut så.
En av de finaste Eternorna jag sett, helt underbar!
Läcker!Kände att jag behövde bli lite mer Pro Vita efter att ha legat under en sten den här veckan. Imorgon är det Vintage-klockans dag!
![]()
Yes, snor från min annons, min är en 6243 som har SS då.6244 7 om jag inte misstar mig. Kul, har du bild på din?![]()
Den är ball, men tycker nog din har ett mer tilltalande språk - både sett till boett, tavla och visare.Tack! Köpte den pga likheten med Spezimatic
![]()
Tackar för de fina orden! Gillar den skarpt!Den är ball, men tycker nog din har ett mer tilltalande språk - både sett till boett, tavla och visare.
En liknande fin pjäs från Le Forban med hjälp ifrån annonsoraklet @HighvalleyTack! Köpte den pga likheten med Spezimatic
![]()
Kände att jag behövde bli lite mer Pro Vita efter att ha legat under en sten den här veckan. Imorgon är det Vintage-klockans dag!
![]()
Jävligt stylish och underbar i sin stramhet, vackert!Trevlig helg, mögeldiggare!
![]()