Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och jag följer i sportisspåret...Trampar vidare i sportisspåret med 35,5mm Sportsman...
![]()
Vilket team vi harOch jag följer i sportisspåret...
![]()
Fin den där sportisenHär sportas det också!
![]()
Otroligt fin i solen! Ren njutning av få se för en Zenith-fantast
Underbart!!31 minuter 35 sekunder och 8 tiondels sekunder tog hundpromenaden. Viktigt att veta exakt;-)
![]()
Tack så mkt! En riktig favvo i samlingen!Otroligt fin i solen! Ren njutning av få se för en Zenith-fantast![]()
Haha kul att den kommer till användning! Funkar den ok eller har du servat?31 minuter 35 sekunder och 8 tiondels sekunder tog hundpromenaden. Viktigt att veta exakt;-)
![]()
Den fungerar hjälpligt, men knapparna är inte precis superdistinkta! Ska ta med den till urmakaren nästa gång jag åker dit. Vet dock inte om det går att öppna den utan att förstöra boetten;-)Haha kul att den kommer till användning! Funkar den ok eller har du servat?
Läcker!Nitella all resist SC.
![]()
Jag hade tagit en på varje handled;-)Tufft val under morgonen. Det blev bruna skor och bälte.
![]()
Riktigt fin den där! Både design och material känns unikt!Dagens gamla tunnis (-84) är relativt ny i jmf med mycket annat här.
![]()
![]()
Trevlig duo! Grattis!Tufft val under morgonen. Det blev bruna skor och bälte.
![]()