Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra fin sak! Ny va? Är det kompressor-boett?
Tack! Ja, ny. Men knappast kompressorboett !Bra fin sak! Ny va? Är det kompressor-boett?
Den var riktigt snygg den där, vad är det för åldern på den?Heavy stuff...
![]()
Fin helg då den kommer...![]()
ok. Tycker ändå boetten är rätt lik min fyrkantiga i kompressorboett.Tack! Ja, ny. Men knappast kompressorboett !![]()
70-talDen var riktigt snygg den där, vad är det för åldern på den?
Kikade också på den. Jättefin men av med bandet och på med gammalt gummi.Trevlig helg!![]()
Jag har Inget gammalt gummi, får skaffa det. Jag tyckte annars att det gamla hajbandet fick färgerna på tavlan att poppa fint? Jag har ingen boettnyckel som passar, men det ligger lite lysmassa här och var på tavlan som jag med överdriven försiktighet tänkte se om jag kan få bort...Kikade också på den. Jättefin men av med bandet och på med gammalt gummi.
10:10, klockrent!
Smaksak såklart. Personligen hade jag valt gummi. Tycker inte att det röda hajbandet lirar särskilt väl med klockan men om du gillar bandet så kör!Jag har Inget gammalt gummi, får skaffa det. Jag tyckte annars att det gamla hajbandet fick färgerna på tavlan att poppa fint? Jag har ingen boettnyckel som passar, men det ligger lite lysmassa här och var på tavlan som jag med överdriven försiktighet tänkte se om jag kan få bort...