Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är så fin ändå.! Tycker du ska vara nöjd med att du lyckats pricka in rätt datum!Dags att polera plexit snart ser jag...
![]()
Fantastiskt fint matchande armband!
Den är så fin ändå.! Tycker du ska vara nöjd med att du lyckats pricka in rätt datum!![]()
Trevligt med en till Mk1 De luca på forumet. Tror någon mer kan finnas kvar iofs men är ju inte sådär vansinnigt många ute i världenDags att polera plexit snart ser jag...
![]()
Trevligt med en till Mk1 De luca på forumet. Tror någon mer kan finnas kvar iofs men är ju inte sådär vansinnigt många ute i världenDin ser ut att ha signerad krona?
Här är en kompis men osignerad krona.
![]()
Get a room, guys!Detsamma - Min har signerad krona och den lilla logon på boettlocket. Har din stora eller lilla?
Diver in the rain
![]()
Ja tycker den är superfin! Farfars gamla så har dålig koll på det försökte kolla en gammal bild från när den var på service sist tyckte mig utläsa 120.Superfin! Det är inte så ofta man ser svarttavlade Zenith från den tiden. Vad är det för urverk?
20-30-tal? Annars har ju Longines en ganska bra tjänst för det där? Inte så dyrt heller tror jag.Någon som kan datera denna? 34mm.
Är en present och jag kan inte Longines
Mvh
![]()
![]()
Gratis till och med!20-30-tal? Annars har ju Longines en ganska bra tjänst för det där? Inte så dyrt heller tror jag.
Jag får kolla upp det. Tyvärr så måste jag veta ganska exakt då boxen är i års ordning och vad gravyren ska säga, så jag måste veta vilket fack den ska sitta, haha20-30-tal? Annars har ju Longines en ganska bra tjänst för det där? Inte så dyrt heller tror jag.
Gratis tom tror jag om man inte vill ha ett skriftligt certifikat som kostar en spottstyver.20-30-tal? Annars har ju Longines en ganska bra tjänst för det där? Inte så dyrt heller tror jag.
De brukar ge år och vart den såldes, tror jag.Jag får kolla upp det. Tyvärr så måste jag veta ganska exakt då boxen är i års ordning och vad gravyren ska säga, så jag måste veta vilket fack den ska sitta, haha
![]()
Någon som kan datera denna? 34mm.
Är en present och jag kan inte Longines
Mvh
![]()
![]()
Men så trevligt, en Camaro-broder till med en 9220T!
kul, min har stora logo och omärkt krona. Det verkar ju finnas i flera ex av alla kombinationer och spekulationerna är många från det jag läst. Lustigt det där mtp att det är en hyffsat modern klocka och man borde veta mer?Detsamma - Min har signerad krona och den lilla logon på boettlocket. Har din stora eller lilla?