• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Dagens vintage från 1960
90989148-ED0C-4E53-97B6-08081092559D.jpeg

Senast ändrad:
Ja, den var för rolig för att ignorera. Bra skick och helt rimligt pris också.
Jag tyckte också det men valde att prioritera annat och var inte ens med och trissade priset för dig. Tror inte sekundvisaren är riktigt korrekt men det vore ingen dealbreaker för mig. Den är snarlik den jag tror det ska vara. Gillar boettformen men har aldrig haft någon i den stilen. Apropå det, det är aluminiumboett va?

Jag tyckte också det men valde att prioritera annat och var inte ens med och trissade priset för dig. Tror inte sekundvisaren är riktigt korrekt men det vore ingen dealbreaker för mig. Den är snarlik den jag tror det ska vara. Gillar boettformen men har aldrig haft någon i den stilen. Apropå det, det är aluminiumboett va?
Det är rätt form på sekundvisaren, men fel färg. Så den är nog bytt någon gång. Den borde ha varit blå, men det här är good enough. Ja, jag tror det är aluminium, det är på tok för lätt för att vara något järnbaserat, det är inte plast och no way José att man hade börjar med titan 1973.

Tillbaka
Topp