Shit va knasig länk!Sär-Tina kikade fram idag.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shit va knasig länk!Sär-Tina kikade fram idag.
![]()
Ladder mannen, ladder!Shit va knasig länk!
Svinbra! Modell större va?Tidig King Diver idag.
![]()
Svinbra! Modell större va?
Snygg, har den varit hos Farfar? Tyckte jag såg den när jag var där sistRecta åter från uris
![]()
Tack!Snygg, har den varit hos Farfar? Tyckte jag såg den när jag var där sist![]()
Tack!! Trevlig helg!Certina 1959.
Ha en fin Valborg, och grattis Kungen!
![]()
Axel är verkligen duktigTack!Ja den har varit hos Farfars
De där är väl både populära och hypade?Bytte från en underskattad klocka till en annan![]()
Vet inte? Var tämligen opopulär när jag köpte men kanske ändrats med alla reissues senaate tiden?De där är väl både populära och hypade?
Har inte superkoll men de kostar väl typ 70,80,90k idag? Möjligen att de var underskattade för några år sedan men jag uppfattar iallafall de som väldigt populära nu och mtp att priserna stigit så pass mycket på bara några år skulle jag nog kalla dem hypade iafVet inte? Var tämligen opopulär när jag köpte men kanske ändrats med alla reissues senaate tiden?
Sjukt bra modell som innan var väldigt prisvärd iaf![]()
Han är en magikerAxel är verkligen duktig![]()
Ja 70-80 för ett fint tropic ex tror jag också. Dock ser jag inte det som hajpat alls. Tvärt om. Typ alla klockor har ju ökat 50-200% senaste åren så att denna stigit 50+% är inte konstigt enligt mig. Däremot om man jämför med mer populära och hajpade jämförbara klockor är denna i min värld mkt prisvärd. Säg att denna med fin tropictavla och vass boett med bara korrekta delar kostar 70 idag. Samtidigt kostar en A386 i motsvarande skick kanske 200 och Zenith Daytona kanske 250? Jag tänker att tropic A384 ska kosta minst 50% av en A386, och nästan 50% av en Zenith Daytona. Så i den jämförelsen tycker jag den är underskattad, men det är ju bara jagHar inte superkoll men de kostar väl typ 70,80,90k idag? Möjligen att de var underskattade för några år sedan men jag uppfattar iallafall de som väldigt populära nu och mtp att priserna stigit så pass mycket på bara några år skulle jag nog kalla dem hypade iaf![]()