Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En Sport Chief, guld på stål, som kommit tillbaka från service, glasbyte och fått ny orginalkrona. Dessutom nytt band! Var tycks?
Finfin! Riktigt snyggt band, är det nytillverkat?En Sport Chief, guld på stål, som kommit tillbaka från service, glasbyte och fått ny orginalkrona. Dessutom nytt band! Var tycks?
Japp! Snyggt va? Köpt på Bukten. Sök "braided" (flätad). Hittar du det inte så skall jag hjälpa dig om du är intresserad.Finfin! Riktigt snyggt band, är det nytillverkat?
Julpyssel utan julmusik.
Julpyssel utan julmusik.
Hade gärna haft om inte barnen fortfarande trodde på tomten. Tror det får bli vanliga masken.Har du en Eddiejulmask också Jacob!
Snyggt! rätt krona också = badbarSeikotisdag för min del!
Julpyssel utan julmusik./quote]
Är Compact Disc verkligen vintage? Blir nog rapport på det här inlägget
Tack!Snyggt! rätt krona också = badbar
Tror på ett Tropic Star eller Tropic Sport till den. Blått snyggt om tonen matchar, annars svart. Har tyvärr inga 22mm på lager, bara några 20mm.Fick hem den här igår från service.
Måste skaffa ett vettigt strap till den, tips någon?
Ok då! Matchar du nån klocka med ett Venomomslag i morgon är julafton hos svärisar räddadGummo Originalinspelning från -85. Torde lösa det hela.
Fan.. en till klocka på 'måste ha'-listan...
Grattis! den var du värd.Äntligen, efter mycket "tjöt" och tillrop lyckades jag övertala MickeNi! Stort tack för bytet! En årsklocka meters first har varit målet under en lång tid! Det har sina fördelar att vara född -67!
Tack för bra tips! Blir att läsa på och leta under julen..Vet inte om du kan modellen men om inte så kan jag tipsa om den med mörkblå tavla. Själv har jag den med sivertavla och det är inget fel på den men om jag skulle gjort köpet idag så hade jag nog valt den mörkblåa. Den bästa mörkblåa färg om man ser till kronorgaferna 176.002, 176.007, 176.001 och 176.005, iaf om du frågar mig. Ett annat tips är att köra med bracelet och inte läder eller nato eftersom klockan är ganska hög och jag tror ett armband fördelar vikten lite bättre.
Själv är jag svag för gott och blandat.Forumets bästa tråd. Gammalt mögel är grejen!