Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rolex Date 6534.
Grym kombo! Riktigt rejsig uppställning.Har inte orkat skaffa ett brunt racing till Bull-headen, men plötsligt dök det upp ett tillsammans med en annan nyinköpt klocka. När jag fotar får jag bara med rätt färg på antingen tavla eller band, ni får ta mitt ord på att det matchar fantastiskt!
Stämgaffelverk idag. Tycker väldigt mkt om den här rackarn.
J
Jo, likadant verk som satt i bl.a Omega och även Eterna har jag för mig.Nice .Vilken härlig 70-tals design . Är det typ ett f300 verk eller hur ser Certinas stämgaffelverk ut ?
Håller med. Länken är hemsk.Tidstypisk 70tals länk
Hmm... Jag har fått lära mig att allt var bättre förr, men nu gror ett frö av tvivel. ;-)
Stämgaffelverk idag. Tycker väldigt mkt om den här rackarn.
J
Satan, va fin!
Blev riktigt fin!
Ett stoppat band som harmonierar med boettformen eller kanske om en brutalisering önskas; ett grovmaskigt sharkmesh. Typ så här:
Testa, finns för runt 250kr på bukten!Hade gärna testat på mesh, men måste då på något sätt få det patinerat fort så det inte blir för blingigt. Får riva runt lite i straphögen, har dock taskigt utbud på 22mm